szakal
Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:06, 29 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
//deklaracja zmiennych globalnych
float a = 0.0f;
float b = 1.0f;
float c = 2.0f;
//funkcja rysująca prostopa....
void prostopadloscian(float a, float b, float c)
{
glBegin(GL_QUADS);
//podstawa
glVertex3f(0.0, 0.0, 0.0);
glVertex3f(a, 0.0, 0.0);
glVertex3f(a, 0.0, c);
glVertex3f(0.0, 0.0, c);
glEnd;
}
//jakas funkcja draw (paint), która odmalowuje scene....
void draw()
{
//wywolanie funkcji prostopadloscian z 3 argumentami, ktore sa zmiennymi globalnymi
prostopadloscian(a, b, c);
}
Post został pochwalony 0 razy
|
|