svoboda
Dołączył: 23 Lis 2007 Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobrodzień / Poznań
|
Wysłany: Pią 22:30, 30 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Jakoś to działa z tą klawiaturą...
Tylko chciałbym teraz zrobić żeby strzałki obracały obserwatora, czyli zmieniały drugą trójkę parametrów w gluLookAt. Niby proste, ale o co mi chodzi - obrót w prawo następuje zmieniając samą oś X czyli np. case GLUT_KEY_LEFT będzie zmienna += wartość_obrotu, ale to działa tylko do momentu spotkania się z osią Y, bo wtedy na osi X powinno być 0, a zmieniać się powinna oś Z na +. Jak takie coś zrobić?? Pomysły??
EDIT:: Już dałem sobie radę z tym... Generalnie jakby nie tekstury no to już właściwie quake`a 8 napisałem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez svoboda dnia Pią 23:41, 30 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|